czwartek, 21 lutego 2013















Relingi mieszczące się na mostku zostaną wykonane
z drutu 1mm, odlewy producenta zawierają już płachtę oraz większość gratów które zamocowane były na nich... wygląda to paskudnie i nie naturalnie, tak wiec zostały rozrysowane na papierze następnie taśmą maskującą doklejone kawałki drutu miedzianego. I jako że moje umiejętności odnośnie lutowania są ograniczone + brak odpowiedniej lutownicy skłoniły mnie do szukania pomocy w tej kwestii, znajomy spisał się na 6+ ;) wielkie dzięki Michale.


a teraz powrót do lakierni...







większość skrzynek wlotów itp została już doklejona do nadbudówek...




2 komentarze:

  1. Witam. Obserwuję z dużym zainteresowaniem kolejne aktualizacje wątku poświęconego mojemu ulubionemu typowi okrętów, zwłaszcza że budowa nie postępuje prosto z pudła, ale jest mocno w stosunku do niego modyfikowana. Jaką Kolega dysponuje dokumentacją? Mam prośbę - czy mógłbym prosić o zmierzenie pudła korwety? Bardzo potrzebuję informację, jakie ono ma wymiary (długość, szerokość i wysokość). Będę bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, niestety pudła już nie posiadam orientacyjnie mogę powiedzieć ze pudło miało 90-95cm x 20-25 x 16-20. dokumentacja to głównie fotografie korwet z okresu wojny, oraz Flower_Class_Corvette_Profiles, Ensign_03_Flower_Class_Corvettes... budując staram się wyciągnąć jak najwięcej z foto choć nie zawsze się to udaje...

      Usuń